KĄ VALGYTI SVEIKA?

Toks paprastas klausimas, tačiau į jį atsakyti labai sunku.

Pradėkime nuo vandens. Vandens iš krano gerti negalima – jis yra cloruotas, o chloras užmuša ne tik blogąsias, bet ir gerąsias bakterijas. Iš plastikinių butelių vanduo netinka taip pat. Negana to, kad tai tiesiog tas pats „krano” vanduo, bet dar iš plastiko į vandenį patenka cheminė medžiaga bisfenolis A, kuri kenkia vaisingumui ir hormoninei sistemai.

Kavoje gausu kofeino, stimuliantų ir ji yra legalus narkotikas. Arbatoje yra taninų, kurie trukdo organizmui įsisavinti svarbiausius mineralus – geležį ir cinką. Kakavoje taip pat yra kofeino.

Sultys turi daug cukraus bei iš jų yra pašalintos visos naudingosios skaidulos. Ir, apskritai, sultys yra desertas, o ne gėrimas.

Pieno gerti negalima, nes jis skirtas veršiukui. Juk gamtoje nei vienas žinduolis negeria kito žinduolio pieno. Taigi, ožkos, kumelės pienas netinka taip pat. Ir, apskritai, pieno produktai trūkdo įsisavinti geležį, ko pasekoje, gresia mažakraujystė.

Kiaušiniai turi daug cholesterolio, o kur cholesterolis, ten ir visokie infarktai, juk nenorite sirgti, ar ne?

Cukrus sukelia cukraligę ir yra baltoji mirtis. Visos jo, atseit, sveikos alternatyvos – cukranendrių, kokoso palmių žiedų cukrus, agavų ir klevų sirupas yra tas pats cukrus tik kitaip pavadintas.
Medus – tai praktiškai viena fruktozė, kuri iškart virsta į riebalais ant jūsų pilvo.

Vištiena yra pripompuota hormonų, jūs tik pagalvokite – viščiukas užauga per 2 mėnesius. O į žmogaus organizmą patekę, hormonai skatina augti ne tik sveikas, bet ir nelabai sveikas ląsteles.
Kita mėsa taip pat nieko gero, nes rūgština organizmą, o kur rūgštys, ten ir ligos.

Žuvis ir jūros gėrybės kaupia daug sunkiųjų metalų (gyvsidabris ir pan.), todėl jos valgyti negalima.

Balti miltai ir jų gaminiai yra beverčiai, nes iš jų pašalinta viskas kas gera, likę tik tuščios kalorijos.
Pilno grūdo miltai ir jų iš jų gaminiai turi fitino rūgšties, kuri organizmui trukdo pasisavinti mineralus, o trūkstant mineralų pradeda retėti kaulai. O kai kaulai išretėję, jie trapūs ir greitai lūžta.

Riešutai ir sėklos turi daug baltymų, o tai gali sukelti alergiją. Be to, juose yra minėtų fitatų (fitino rūgšties).

Vaisiai turi daug vaisių cukraus – fruktozės, kuri riebina kepenis, o tai blogai.

Pomidorai taip pat nesveika, nes jie kilę iš bulvinių šeimos, o, kaip žinia, bulvės yra blogis.
Burokėliai, morkos, pastarnokai yra šakniavaisiai su daug krakmolo, kuris virsta į riebalus.
Agurkų valgyti negalima, nes jie labai kaupia nitratus. Kopūstai taip pat.
Špinatai turi oksalo rūgšties, kuri skatina akmenų susidarymą. Jos yra ir rabarbaruose ir rūgštynėse.

Taigi, ar liko nors vienas maisto produktas, kuris būtų galima valgyti, nesibaiminant pakenkti savo sveikatai? Taip, tai – avokadas. Negirdėjau apie jį nieko blogo. Bet mes, lietuviai, turime maitintis tik tais maisto produktais, kurie yra užauginti mūsų regione. Taigi, gaila, bet avokadas atkrinta taip pat.

Išvada: viską reikia valgyti su saiku, o maistą gaminti su meile. Skanaus!

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.